#2020-12-03 01:52:45 

Bobal

Użytkownik

Posty: 40

Skąd: Racławice

Wiek: 23

Wybaczcie jeśli moje pytania okażą się zbyt banalne i oczywiste. Dopiero zaczynam odkrywać tajniki prowadzenia biznesu internetowego. Jestem bardzo zdeterminowany i dużo czytam na ten temat w sieci. Przykładowo ten artykuł okazał się dla mnie bezcenny https://marketing-portal.pl/pozycjonowanie-strony-wizytowki-strony-firmowej/. Czy pozycjonowanie jest aż tak ważne w biznesie online? Komu zlecić taką usługę i ile to mniej więcej kosztuje?
#2020-12-03 02:42:14 

Pani_na_włościach

Użytkownik

Posty: 51

Skąd: Świder

Wiek: 31

Z pozycjonowaniem jest jak z kupnem samochodu… Wszystko zależy od branży i popularności tak zwanych słów kluczowych, na które pozycjonowana jest strona. Ceny oscylują od kilkuset złotych miesięcznie w górę. Najlepiej zapytaj o bezpłatną wycenę takiej usługi na stronie jednej z poznańskich agencji SEO https://www.grupa-tense.pl/pozycjonowanie/.
#2020-12-03 05:27:02 

Beliz

Użytkownik

Posty: 27

Skąd: Radom

Wiek: 26

Oczywiście, że pozycjonowanie jest bardzo istotne. Skuteczne pozycjonowanie sprowadza na stronę użytkowników zainteresowanych ofertą produktów bądź usług. Umożliwia realizację celów biznesowych firmy poprzez monetyzację ruchu, a także buduje rozpoznawalność marki.
#2020-12-03 07:49:37 

Kraken

Użytkownik

Posty: 49

Skąd: Annopol

Wiek: 22

Równie istotne, co pozycjonowanie jest wykonanie audytu strony www. Audyt jest bowiem pierwszym etapem procesu pozycjonowania, analizą poprawności optymalizacji serwisu www pod kątem SEO. Więcej na ten temat można poczytać na https://www.lublin112.pl/audyt-seo-strony-www-dodatek-czy-koniecznosc/. Dodam jeszcze, że wykonanie takiej analizy jest trudnym zadaniem, które wymaga nie tylko wiedzy oraz doświadczenia, ale i dostępu do odpowiednich narzędzi. Jeśli chcesz otrzymać profesjonalny raport z audytu i konkretne propozycje zmian, które zwiększą efektywność pozycjonowania, powinieneś zlecić jego przeprowadzenie specjalistom.
#2020-12-03 10:18:12 

Satara

Użytkownik

Posty: 75

Skąd: Wałbrzych

Wiek: 37

Ja długo zastanawiałam się dlaczego mój sklep internetowy mimo pozycjonowania nie przynosi oczekiwanych dochodów. Jak się okazało problem tkwił w braku standardu SSL na mojej witrynie. Krótko mówiąc – połączenie za pomocą protokołu HTTPS zapewnia bezpieczeństwo danych przed atakami hakerów. Klienci internetowi zwracają uwagę na takie rzeczy. Świetny artykuł w tym temacie znalazłam na stronie www.grupa-tense.pl/blog/dlaczego-warto-wlaczyc-https-na-stronie-www/. Cóż, człowiek uczy się na błędach…
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015