#2017-08-07 03:08:00 

Pani_na_włościach

Użytkownik

Posty: 51

Skąd: Świder

Wiek: 31

Witam. Potrzebuję fachowej pomocy w napisaniu pracy magisterskiej z marketingu. Studiuję zaocznie, bo w tygodniu pracuję i nie mam zbyt wiele czasu na napisanie pracy. Niestety mam wymagającego promotora, który oczekuje ciekawego opracowania tematu. Jak na razie napisałam tylko wstęp, a niedługo mam oddac do sprawdzenia pierwszy rozdział. Kto mógłby mi pomóc?
#2017-08-07 04:57:36 

\/\/ittold

Użytkownik

Posty: 98

Skąd: Karczew

Wiek: 39

Ja byłem w podobnej sytuacji i wtedy zwróciłem się o pomoc do profesjonalnego portalu, któremu można zlecić pracę magisterską z marketingu. Szczegóły oferty tego portalu znajdziesz na stronce http://twojredaktor.pl/praca-magisterska-marketing. Myslę, że pracujący tam redaktorzy będą w stanie pomóc również Tobie. Mnie bardzo pomogli i dzięki temu udało mi się obronić magisterkę przed koncem roku akademickiego.
#2017-08-07 05:36:42 

Pani_na_włościach

Użytkownik

Posty: 51

Skąd: Świder

Wiek: 31

Aha, to fajnie. A jak w ogóle przebiega współpraca z tym portalem? Czy nie jest potrzebny kontakt osobisty z redaktorami?
#2017-08-07 06:17:12 

\/\/ittold

Użytkownik

Posty: 98

Skąd: Karczew

Wiek: 39

Cała współpraca odbywa się online. Ale bez obaw, redaktorzy cały czas pozostają z Tobą w kontakcie i to ty decydujesz o różnych sprawach, np. o tym kiedy mają zostać ukończone kolejne części zlecenia i jakie treści mają się w nich znaleźć. W przypadku gdy nie będziesz do konca zadowolona z efektów ich pracy, napisz im jakich ewentualnych poprawek oczekujesz, a oni na pewno postarają się sprostać Twoim oczekiwaniom.
#2017-08-07 08:22:41 

Pani_na_włościach

Użytkownik

Posty: 51

Skąd: Świder

Wiek: 31

Rozumiem. Nie mam zbyt wygórowanych oczekiwań. Jeśli są to fachowcy, którzy znają się na marketingu, to mam nadzieję, że tak opracują pierwszy rozdział i pozostałe częsci mojej pracy, ze mój promotor będzie zadowolony.
#2017-08-07 09:45:56